Pretendentiem jāpiesakās līdz
RĪGAS VALSTSPILSĒTAS PAŠVALDĪBAS
ĀRTELPAS UN MOBILITĀTES DEPARTAMENTS
izsludina konkursu uz vakanto amata vietu
Satiksmes infrastruktūras pārvaldes
projektu vadītājs
(pilna laika darbs uz nenoteiktu laiku)
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības vadošā iestāde satiksmes, transporta (tai skaitā sabiedriskā transporta pakalpojumu) un ārējā apgaismojuma nozarē, kas nodrošina transporta infrastruktūras objektu uzturēšanu, projektēšanu un būvniecības organizēšanu, pilsētas sabiedriskā transporta pakalpojumu un pasažieru komercpārvadājumu pārraudzību, koordinēšanu, kontroli, satiksmes organizācijas un satiksmes drošības jautājumu risināšanu un koordinēšanu, pilsētas sabiedriskā transporta sistēmas uzturēšanu un attīstības koncepciju izstrādāšanu, investīciju piesaistīšanu apstiprināto koncepciju realizācijai, Rīgas valstspilsētas pašvaldības ārējā apgaismojuma tīklu ekspluatācijas, remontdarbu, dekoratīvās apgaismes apsaimniekošanas organizēšanu, ielu apgaismojuma, luksoforu un ielu pulksteņu uzturēšanu un apsaimniekošanu, mehānismu tehnisko darbību un ekspluatāciju, pašvaldībai piekrītošo vai piederošo teritoriju kopšanas nodrošināšanu, pašvaldības valdījumā un publiskā lietošanā esošo objektu atjaunošanu, teritoriju labiekārtošanas projektu īstenošanu.
Mēs uzticēsim
- Aktualizēt datus un koordinēt projektus, kuros iesaistīta pārvalde, nodrošinot sadarbību un informācijas apmaiņu ar projektos iesaistītajām institūcijām.
- Uzraudzīt pārvaldes projektu virzību, sagatavot un koordinēt projektu dokumentāciju, projektu atskaites un informatīvus ziņojumus par pārvaldes kompetencē esošo projektu būvniecības gaitu.
- Pieprasīt un apkopot jebkuru ar savu pienākumu izpildi saistītu nepieciešamo informāciju no valsts un pašvaldību iestādēm un sagatavot rīkojumu, vēstuļu, atbilžu projektus, gatavot prezentācijas pārvaldes kompetences jautājumos.
- Piedalīties iepirkumu dokumentu, tehnisko specifikāciju, darbu uzdevumu un darbu apjomu sagatavošanā.
- Gatavot rīkojumus, iekšējos noteikumus, instrukcijas, metodiskos materiālus un citus dokumentus pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos.
Mēs sagaidām
- Augstāko izglītību (vēlama būvniecībā, tiesībzinātnē vai projektu vadībā).
- Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī.
- Labas informācijas tehnoloģiju izmantošanas prasmes darbā ar MS Office – MS Word; MS Excel; MS Outlook; MS PowerPoint.
- Zināšanas, izpratni un pieredzi dokumentu pārvaldības jautājumos.
- Augstu atbildības sajūtu un precizitāti.
Mēs piedāvājam
- Dinamisku darba vidi un atbildīgu darbu uz nenoteiktu laiku Latvijas lielākajā pašvaldībā.
- Iespēju papildināt profesionālās zināšanas un prasmes, profesionālu un atsaucīgu kolektīvu.
- Sociālās garantijas, t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām.
- Atalgojumu bruto – 1801 EUR mēnesī (pirms nodokļu nomaksas).
- Darba vietu – Ģertrūdes ielā 36, Rīgā.
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV valsts valodā ar norādi “SIP Projektu vadītājs” lūdzam sūtīt līdz 2025.gada 25.jūlijam uz amd.personals@riga.lv vai pa pastu, adresējot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departamenta Administratīvās pārvaldes Personāla nodaļai, Ģertrūdes iela 36, Rīga, LV- 1011. Kontakttālrunis: 67012737.
Pateicamies visiem par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu!
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (iestāde - Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments, adrese: Ģertrūdes iela 36, Rīga, LV-1011; elektroniskā pasta adrese amd@riga.lv).
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.