Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
22
Saņēmējs
Fiziska persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Klātienē

Pakalpojuma pieprasīšana

Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļa

Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010
  • Pirmdiena8.30 - 18.00
  • Otrdiena8.30 - 17.00
  • Trešdiena8.30 - 17.00
  • Ceturtdiena8.30 - 17.00
  • Piektdiena8.30 - 16.00
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • CitsSlēgts

Pakalpojuma saņemšana

Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļa

Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010
  • Pirmdiena8.30 - 18.00
  • Otrdiena8.30 - 17.00
  • Trešdiena8.30 - 17.00
  • Ceturtdiena8.30 - 17.00
  • Piektdiena8.30 - 16.00
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • CitsSlēgts

Īres līguma termiņa pagarināšana.

Procesa apraksts

  1. Pakalpojuma pieprasīšana
    Persona ierodas Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļā un iesniedz dokumentus vai persona var iesniegt nepieciešamos dokumentus elektroniski, kas sagatavoti
    atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
    Nepieciešamie dokumenti:
    īrnieka iesniegums;
    personas apliecinošs dokuments vai identifikācijas karte;
    ja īrnieks nav veicis maksu par dzīvojamās telpas īri un maksu par pakalpojumiem, tad vienošanos par parāda nomaksu vai īrnieka viedokli minētajā jautājumā.

  2. Pakalpojuma saņemšana
    Persona Apmeklētāju pieņemšanas nodaļā personīgi saņem izrakstu no Rīgas domes Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas sēdes protokola vai personai tiek nosūtīts izraksts no Rīgas domes Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas sēdes protokola pa pastu.
    Informāciju par lēmuma pieņemšanu persona saņem pa tālruni.