Uz valstī noteikto ārkārtējās situācijas laiku:

1.  Klientu apkalpošana klātienē tikai notiek ar iepriekšējo pierakstu - Kungu ielā 7/9, Brīvības ielā 49/53, Daugavpils ielā 31, Eduarda Smiļģa ielā 46, Dzirciema ielā 28, Rīgā. 

Pierakstīties uz klātienes apmeklējumu var pakalpojumiem, kurus nevar saņemt pa tālruni vai sazinoties elektroniski (e-pasts, e-pakalpojums, e-adrese) un  kuriem ir nepieciešams klātienes kontakts, kā arī apkalpošanas laiks nav ilgāks par 15 minūtēm.

Lai pierakstītos uz klātienes apmeklējumu, jāzvana pa tālruni 80000800.

2. Iesniegt iesniegumu var:

3. Iesniegt pakalpojumu pieteikumu, kuram nav nepieciešams klātienes kontakts var:

  • izmantojot attiecīgo e-pakalpojumu;
  • atstājot to tam īpaši paredzētā pastkastē Rīgā, Kungu ielā 7/9, Daugavpils    ielā 31, Dzirciema ielā 28, Eduarda Smiļģa ielā 46 (P.-C. 8.30-17.00, Pk. 8.30-16.00); Brīvības ielā 49/53 (P.-Pk. 8.30-19.00).

4.Informācijai un konsultācijām, kā arī pierakstam pie Rīgas domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietniekiem un Rīgas pilsētas izpilddirektora lūdzam izmantot neklātienes klientu apkalpošanas kanālus:

Aicinām sargāt sevi un sekot līdzi aktuālajai informācijai pašvaldības mājaslapā www.riga.lv un Slimības profilakses un kontroles centra mājaslapā www.spkc.gov.lv.

Jau iepriekš pateicamies par izpratni!

Klientu apkalpošanas nodaļa:

  • sniedz vispārīgu informāciju un konsultācijas par pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem – pašvaldības pakalpojumu saņemšanas kārtību, apmeklētāju pieņemšanas laiku, dokumentu virzību un citu informāciju;
  • pieņem iesniegumus, izvērtē to atbilstību noteiktajām iesniegšanas un noformēšanas prasībām, reģistrē tos un nodod kompetentai pašvaldības administrācijas iestādei, struktūrvienībai vai amatpersonai atbildes sniegšanai;
  • pēc klienta pieprasījuma noformē mutvārdu iesniegumu rakstveidā;
  • piešķir autorizācijas tiesības e-pakalpojumu lietošanai pašvaldības pakalpojumu portālā www.eriga.lv.
  • pieņem pieprasījumus šādiem pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem 
  • pieņem bezskaidras naudas maksājumus ar maksājumu kartēm par pašvaldības noteiktajiem maksas pakalpojumiem un saistībā ar ārējos normatīvajos aktos noteiktajiem pašvaldības iekasējamajiem nodokļiem un nodevām
  • veic personas deklarētās dzīvesvietas reģistrāciju;
  • izsniedz Iedzīvotāju reģistrā iekļautās ziņas par personas deklarēto vai reģistrēto dzīvesvietas adresi;
  • aktualizē vēlētāju reģistrā ziņas par vēlēšanu iecirkņa maiņu.
  • apliecina vēlētāju parakstus par Centrālajā vēlēšanu komisijā reģistrētu likumprojektu, Satversmes grozījumu projektu vai Saeimas atsaukšanas ierosināšanu (pakalpojums pieejams tikai Dzirciema ielā 28, 93.kab., 3. stāvā);
  • organizē Rīgas domes priekšsēdētāja, Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieka un Rīgas pilsētas izpilddirektora apmeklētāju pieņemšanu (norādot ziņas par apmeklētāju un risināmo jautājumu, pieteikumu par pieņemšanu var izteikt klātienē - Kungu ielā 7/9, Rīgā vai telefoniski, zvanot uz tālruņa nr. 67037070; darba laiks: Pr.8.30 – 17.00; O., T., C. 8.15 – 17.00; Pt. 8.15 – 16.00.)
  • Nepieņem Rīgas domes amatpersonām, Rīgas domes Centrālās administrācijas struktūrvienībām, darbiniekiem, Rīgas domes deputātiem utt. adresētus sūtījumus (piem. suvenīrus, grāmatas vai citus reprezentācijas priekšmetus), t.sk. ar uzrakstu “personīgi”. Šādos gadījumos sūtījumu jānogādā adresātam personiski.

Iedzīvotāju dzīvesvietas deklarēšanas nodaļa:

  • veic personas deklarētās dzīvesvietas reģistrāciju;
  • pieņem iesniegumus par deklarētās dzīvesvietas ziņu anulēšanu;
  • izsniedz Iedzīvotāju reģistrā iekļautās ziņas par personas deklarēto vai reģistrēto dzīvesvietas adresi;
  • apliecina vēlētāju parakstus;
  • aktualizē vēlētāju reģistrā ziņas par vēlēšanu iecirkņa maiņu;
  • apliecina vēlētāju parakstus par Centrālajā vēlēšanu komisijā reģistrētu likumprojektu, Satversmes grozījumu projektu vai Saeimas atsaukšanas ierosināšanu (pakalpojums pieejams tikai Dzirciema ielā 28, 93.kab., 3. stāvā).