Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Persona ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju Klientu apkalpošanas centrā un iesniedz iesniegumu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: Iesniegumu un šādu dokumentu kopijas (uzrādot to oriģinālus):
1. īres līgumu vai personas dzīvojamās telpas īpašuma tiesības apliecinošu dokumentu;
2. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (turpmāk - VUGD) sastādītu aktu par stihiskās nelaimes vai avārijas fakta konstatāciju (ja stihiskās nelaimes vai avārijas likvidēšanā piedalījies VUGD) vai Valsts policijas vai Rīgas valstspilsētas pašvaldības policijas (turpmāk - policija) sastādītu aktu par avārijas fakta konstatāciju (ja avārijas fakta konstatācijā piedalījusies policija);
3. vienošanos, kas noslēgta starp dzīvojamās telpas īrnieku un šajā dzīvoklī uz tiesiska pamata deklarētām pilngadīgām personām vai starp dzīvokļa līdzīpašniekiem par to, kurš kļūs par pabalsta saņēmēju . Šajā apakšpunktā minēto vienošanos personas paraksta Rīgas Apkaimju iedzīvotāja Klientu apkalpošanas centrā darbinieka klātbūtnē;
4. dzīvojamās telpas remontam nepieciešamo izmaksu tāmi, kuru sastādījis sertificēts tāmētājs. Iesniedzot iesniegumu un nepieciešamos dokumentus jāuzrāda ID karte un cietušās dzīvojamās telpas īrnieka vai īpašnieka un viņu ģimenes locekļu personas apliecinošus dokumentus.
2. Pakalpojuma saņemšana
Departamenta Kanceleja nosūta atbildi pa pastu. Apmeklētājs var saņemt juridisko konsultāciju pa tālruni.