Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
52
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Fiziska persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Klātienē

Pakalpojuma pieprasīšana

Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļa

Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010
  • Pirmdiena8.30 - 18.00
  • Otrdiena8.30 - 17.00
  • Trešdiena8.30 - 17.00
  • Ceturtdiena8.30 - 17.00
  • Piektdiena8.30 - 16.00
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • CitsSlēgts

Pakalpojuma saņemšana

Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļa

Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010
  • Pirmdiena8.30 - 18.00
  • Otrdiena8.30 - 17.00
  • Trešdiena8.30 - 17.00
  • Ceturtdiena8.30 - 17.00
  • Piektdiena8.30 - 16.00
  • SestdienaSlēgts
  • SvētdienaSlēgts
  • CitsSlēgts

1. Persona reģistrācijas secībā saņem uzaicinājumu divu nedēļu laikā ierasties Mājokļu un vides departamenta (Departamenta) Apmeklētāju pieņemšanas nodaļā (Nodaļa) un saņemt aktualizēto Reģistrācijas komisijas lēmumu par noteikto dzīvojamās telpas atbrīvošanas pabalsta (Pabalsts) apmēru tā aktualizācijai.
2. Pēc Reģistrācijas komisijas lēmuma saņemšanas, persona viena mēneša laikā iesniedz Nodaļā nepieciešamos dokumentus Pabalsta saņemšanai.
3. Rīgas domes Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisija pieņem lēmumu par Pabalsta piešķiršanu.
4. Pašvaldība pārskaita personai piešķirto Pabalstu pārdevēja, izīrētāja, iznomātāja vai bankas darījuma kontā.
Piezīme. Aktualizēts Reģistrācijas komisijas lēmums derīgs vienu mēnesi, ar tiesībām to pagarināt ne vairāk kā divas reizes.

Procesa apraksts

  1. Pakalpojuma pieprasīšana
    Persona ierodas Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļā un iesniedz dokumentus (speciāla veidlapa).

  2. Pakalpojuma saņemšana
    Persona ierodas Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Apmeklētāju pieņemšanas nodaļā un saņem Komisijas lēmumu.