Pretendentiem jāpiesakās līdz
izsludina
Administratīvās pārvaldes
Projektu koordinācijas nodaļas vadītāja
(profesiju kods: 1211 50)
amata (uz noteiktu laiku)
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departaments (turpmāk – Departaments) ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības vadošā iestāde Rīgas valstspilsētas pašvaldībai noteiktās kompetences ietvaros sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības, veselības aprūpes pieejamības, veselības veicināšanas un profilakses, tostarp atkarību izplatības ierobežošanas un iedzīvotāju nodarbinātības veicināšanas jautājumos.
Amata mērķis ir organizēt Projektu koordinācijas nodaļas darbu (turpmāk - Nodaļa).
Mēs uzticēsim:
• plānot, organizēt un vadīt Nodaļas darbu un atbildēt par tai noteikto uzdevumu izpildi;
• veikt Nodaļas darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, uzraudzīt pienākumu izpildi;
• izstrādāt Nodaļas darba plānu kalendārajam gadam un organizēt tā izpildi;
• sniegt nepieciešamās konsultācijas Departamenta projektu īstenotājiem projekta iepirkumu plānošanā, dokumentācijas sagatavošanā, atskaišu un ziņojumu sagatavošanā;
• Organizēt Departamenta un tā pakļautības iestāžu projektu pieteikumu izstrādi un ārvalstu vai nacionālo fondu finansējuma piesaisti, t.sk. veikt nepieciešamās procedūras, lai nodrošinātu līdzfinansējuma piesaisti no Rīgas valstspilsētas budžeta.
Mēs sagaidām:
• augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, (vēlams maģistra grāds);
• praktisku darba pieredzi sociālajā sistēmā un/ vai projektu vadībā 2 gadi (vēlama pieredze darbā vadošos amatos);
• zināšanas par finansējuma piesaisti ES struktūrfondu un citu finanšu instrumentu ietvaros;
• zināšanas projektu izstrādāšanā un to vadīšanā;
• valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
• labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk., datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī;
• prasmi sagatavot rakstiskus ziņojumus un pārskatus;
• augstu saskarsmes kultūru, atbildības sajūtu un teicamas komunikācijas spējas;
• spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt savu darbu.
Mēs piedāvājam :
• interesantu un atbildīgu darbu uz noteiktu laiku;
• ievadīšanas un apmācības procesu, kurā iekļauts mentors, lai palīdzētu veiksmīgi integrēties jaunajā darba vidē un ātrāk pielāgoties tās prasībām;
• iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi komandā ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem;
• dinamisku, mūsdienīgu darba vidi un iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas;
• iespēju daļēji strādāt attālināti;
• mēnešalgu – 2 475 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
• sociālās garantijas (t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas) un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām;
• darba vietu Rīgas centrā (Baznīcas ielā 19/23).
Piesakoties lūdzam iesniegt šādus dokumentus valsts valodā:
• motivētu pieteikuma vēstuli;
• dzīves gājuma un profesionālās pieredzes aprakstu (CV, vēlams Europass formātā);
• izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
• atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai CV norādīt personas, pie kurām vērsties pēc rekomendācijas.
Pieteikumus ar norādi “AP PKN vadītāja amata (uz noteiktu laiku) konkursam” līdz 25.08.2025. pl. 12.00 jāiesniedz Komisijai Departamentā: Rīgā, Baznīcas ielā 19/23, Rīga LV-1010 vai elektroniski Departamenta Administratīvās pārvaldes Personāla un kvalitātes vadības nodaļai uz e-pasta adresi: ld.personals@riga.lv. Tālrunis informācijai: 67105191.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas domes Labklājības departaments). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1050.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.