Publicēts: 03.09.2025.
Mēnešalga:
2105 līdz 2210 EUR
Darba vieta: Rīgas pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme"
Atrašanās vieta:
Brīvības iela 191, Rīga
Pretendentiem jāpiesakās līdz
RP SIA "Rīgas satiksme"
VADOŠAIS/-Ā DARBU RĪKOTĀJS /-A
Mēs Tev uzticēsim
- organizēt uzņēmuma infrastruktūras objektu teritoriju un telpu sakopšanu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- veikt infrastruktūras objektu apsekošanu un sagatavot to uzturēšanai nepieciešamo preču un pakalpojumu pasūtījumus
- veikt ar objektu pārvaldīšanas nodaļas darbību saistītās dokumentācijas izstrādi un uzturēšanu
- plānot un organizēt pakļautībā esošo darbinieku darbu un veikt darbu izpildes kontroli
- kontrolēt instrumentu, darba apģērba un individuālo aizsardzības līdzekļu izsniegšanu pakļautībā esošajiem darbiniekiem un organizēt to apmaiņu bojājuma gadījumā, kā arī darba apģērba nodošanu uz mazgāšanu
- izsniegt pakļautībā esošajiem darbiniekiem darbam nepieciešamās ķīmiskās vielas un iepazīstināt viņus ar vielu drošības datu lapās minētajiem riskiem un prasībām
- kontrolēt pārvaldībā esošo objektu tehnisko stāvokli
Tu būsi īstais, ja Tev ir
- vidējā izglītība
- valsts valodas B līmeņa 1.pakāpe vai iegūta izglītība valsts valodā
- profesionālā pieredze no viena līdz trim gadiem nekustamā īpašuma pārvaldības jomā
- labas iemaņas darbā ar MS Office
Mēs Tev piedāvājam
- veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem sešiem mēnešiem
- apmaksātu papildatvaļinājumu un labklājības atbalsta programmu Tev un Tavai ģimenei
- sporta un atpūtas pasākumus
- profesionālās un personības pilnveides apmācības
- ja Tava izglītība, zināšanas un pieredze atbilst izvirzītajām amata prasībām, Tava mēnešalga būs 2105 eiro un ceturkšņa piemaksa līdz 5% no mēnešalgas
Ja šis amats šķiet piemērots Tev, sūti savu CV līdz 2025. gada 15.septembrim!
Pieteikumus sūtīt uz e-pastu personals@rigassatiksme.lv
Uzziņas pa tālruni 67104751
Pateicamies visiem pretendentiem. Mēneša laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz intervijām!