Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona iesniegumu un dokumentus iesniedz personīgi Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Kancelejā
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
-iesniegums dzīvojamo telpu apmaiņai,
-īres līgums,
-dzīvojamās telpas plāns.
Iesniedzot dokumentus, apmaiņas dalībniekam jāuzrāda Juridisko konsultāciju nodaļas darbiniekam personu apliecinošs dokuments (pase vai eID).Pakalpojuma apmaksa
Dokumentu sagatavošana par īrētās dzīvojamās telpas maiņu un izraksta no protokola un/vai rekomendācijas izsniegšana vienam maiņas dalībniekam EUR 61,12
(Pamatojums: RD 19.03.2013. lēmums Nr.5964).Pakalpojuma saņemšana
Persona Kancelejā personīgi saņem Dzīvokļu pārvaldes rekomendāciju par dzīvojamo telpu apmaiņu un/vai izrakstu no Rīgas domes Dzīvojamo telpu apmaiņas komisijas sēdes protokola vai Kanceleja nosūta minētos dokumentus pa pastu.
Persona pa telefonu saņem konsultāciju dzīvojamo telpu apmaiņai un informāciju par komisijas
pieņemto lēmumu.