Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Klienta pieteikšanās uz klātienes konsultāciju var notikt, to iepriekš piesakot pa telefonu vai nosūtot rakstisku konsultācijas pieprasījumu uz Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta e-pastu vai pasta adresi, īsumā izklāstot jautājumu/problēmu, par kuru klients vēlas saņemt konsultāciju. Pilsētas arhitekta dienesta pārstāvis telefoniski un/vai elektroniski sazinās ar klientu ne ilgāk kā 48 stundu laikā kopš pieprasījuma saņemšanas un vienojas ar klientu par tikšanās laiku. Konsultācija tiek sniegta mutiskā formā klātienes tikšanās laikā vai sagatavojot prasīto informāciju atbildes nosūtīšanai uz klienta norādīto elektroniskā pasta vai pasta korespondences adresi. Atkarībā no jautājuma rakstura un iesaistīto pušu skaita konsultāciju sniegšanai var tikt organizētas vairākas tikšanās.Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu (konsultāciju) sniedz tiekoties ar pakalpojuma pieprasītāju klātienē (iepriekš piesakoties) vai sniedzot rakstisku atbildi uz pakalpojuma pieprasītāja norādīto e-pasta vai korespondences adresi.