Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Klients ierodas pie kapsētas pārziņa un saskaņo apbedīšanas vietu un laiku.
Veicot Apbedīšanas pakalpojumu pasūtījumu kapavietas uzturētājam vai tā pilnvarotai personai jāuzrāda šādi dokumenti:
1. Miršanas apliecība;
2. Kapavietas uzturēšanas līgums. Ja šāda uzturēšanas līguma nav, to noslēdz pie kapsētas pārziņa, veicot apbedīšanas pasūtījumu. (skat. pakalpojumu "Kapavietas uzturēšanas līguma noslēgšana");
3. Personu apliecinošs dokuments fiziskai personai vai pārstāvības tiesības juridiskai personai;
4. Kapavietas uzturētāja pilnvara pilnvarotai personai;
5. Veselības inspekcijas atļauja virsapbedījumam, ja
apbedījums veikts pirms 15-20 gadiem, esošajā kapavietā;
6. Ministrijas, iestādes, radošās savienības, nevalstiskās
organizācijas vai profesionālās biedrības iesniegums par
īpašiem nopelniem jaunas kapavietas piešķiršanai daļēji
slēgtajā kapsētā;
7. Motivēts iesniegums kapavietas piešķiršanai mirušajam, kura pēdējā deklarētā dzīves vieta nav bijusi Rīgas valstspilsētass administratīvajā teritorijā.
Apmaksas veids:
* Kapsētas kantorī ar maksājuma karti;
* Kapsētas pārvaldes kasē skaidrā naudā vai ar maksājuma karti.
Piezīme. Mārtiņa, Matīsa, Juglas, Biķeru un Torņkalna kapsētās pakalpojumu var saņemt iepriekš vienojoties par pieņemšanas laiku ar kapsētas pārzini pa tālruni.Pakalpojuma apmaksa
I. Apbedīšanas pasūtījuma minimālais pakalpojumu saraksts
Vasarā (01.05.-31.10.) Ziemā (01.11.-30.04.) Ar atlaidi*
EUR (ar PVN) EUR (ar PVN) EUR (ar PVN)
1. Vienreizēja maksa par kolumbārija vienas nišas
lietošanu 720,00 720,00
I. Apbedīšanas nepieciešamo pakalpojumu minimums
2. Kapa bedres rakšana un aizbēršana
2.1. Pieauguša cilvēka mirstīgo atlieku apbedīšana
standartzārkā 79,00 90,00
2.2. Pieauguša cilvēka mirstīgo atlieku apbedīšana
garākā zārkā 82,00 94,00
2.3. Bērna mirstīgo atlieku apbedīšana zārkā (1,1m) bezmaksas
3. Dvieļu lietošana apbedīšanas laikā 8,00 8,00
4. Kapavietas sagatavošana un kopiņas veidošana 29,00 29,00
5. Bēru ceremonijas norisei nepieciešamās
kapsētas teritorijas sakopšana 36,00 36,00 18,00*
6. Dokumentu noformēšana 9,00 9,00
7. Atļaujas autotransporta iebraukšanai kapsētas
teritorijā ar mirušo 5,00 5,00
8. Urnas ar kremēta cilvēka mirstīgajām atliekām ierakšana zemē vai ievietošana kolumbārijā
8.1. Urnas ar kremēta cilvēka mirstīgajām atliekām
ierakšana zemē 27,00 27,00
8.2. Urnas ar kremēta cilvēka mirstīgajām atliekām ievietošana kolumbārijā
18,00 18,00
8.3. Bēru ceremonijas norisei nepieciešamās
kapsētas teritorijas sakopšana 36,00 36,00 18,00*
9. Dokumentu noformēšana 9,00 9,00
II. Apbedīšanas pasūtījuma izvēles pakalpojumu saraksts:
10.1. Kapličas noma bēru ceremonijai 22,00 22,00 15,00*
10.2. Sveces kapličā 7,00 7,00
10.3. Zvana zvanīšana bēru ceremonijas norises
laikā (no kapličas līdz kapavietai) 5,00 5,00
10.4. Ceļa noklāšana ar skujām 9,00 9,00
10.5. Kapa kopiņas noklāšana ar skujām 18,00 18,00
10.6. Atļauja autotransporta iebraukšanai atvērtās kapsētas un Pļavnieku kapsētas teritorijā
6,00 6,00
10.7. Atļauja autotransporta iebraukšanai daļēji slēgtās kapsētas teritorijā, izņemot Pļavnieku kapsētas teritorijā 10,00 10,00
10.8. Atļauja autotransporta iebraukšanai atvērtās kapsētas un Pļavnieku kapsētas teritorijā 70 gadu
vecumu sasniegušām personām (uzrādot personu apliecinošu dokumentu)
4,00 4,00Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojums tiek sniegts pēc maksas pakalpojumu apmaksas saskaņā ar Apbedīšanas pakalpojuma pasūtījumu.
Atlaide tiek piemērota personām, uzrādot apstiprinošus dokumentus:
- maznodrošinātām un trūcīgām personām;
- ģimenēm, kuras ir reģistrētas Rīgas valstspilsētas pašvaldības ģimeņu atbalsta reģistrā;
- politiski represētām personām;
- personām ar I vai II invaliditātes grupu (uzrādot atbilstošu dokumentu);
- ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām un bērnu aprūpes iestādēm (Pamatojums: RD 19.03.2013. lēmums Nr.5964).