Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
21
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Fiziska persona
Privāto tiesību juridiska persona
Publisko tiesību juridiska persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Tirdzniecību atļauts veikt pasākuma norises laikā un vietā. Salīdzinājumā ar citiem ielu tirdzniecības veidiem ir mazāki ierobežojumi realizējamām preču grupām, t. sk. alkoholiskiem dzērieniem. Noteiktas vienkāršākas prasības tirdzniecības vietas risinājumam nekā citiem ielu tirdzniecības veidiem.

Procesa apraksts

  1. Informācija
    Atļaujas saņemšana preču pārdošanai pašvaldības iekārtotās vai ar pašvaldību saskaņotās publiskās vietās, tai skaitā tirdzniecība no pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta, kas norisinās pasākuma laikā. (Publiska vieta - jebkura vieta ārpus ēkas un pastāvīgās tirdzniecības vietas, kura neatkarīgi no tās īpašuma formas ir pieejama patērētājiem; Pastāvīga tirdzniecības vieta – pastāvīgai un sistemātiskai tirdzniecībai iekārtota tirdzniecības vieta, kas reģistrēta nodokļus un nodevas reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā).

  2. Pakalpojuma pieprasīšana

    Pakalpojums pieprasāms elektroniski, izmantojot e-pakalpojumu https://www.eriga.lv. (izmantojot e-pakalpojumu: https://www.eriga.lv/Default.aspx) vai klātienē, uzrādot dokumentu oriģinālus, Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, kur Klientu apkalpošanas nodaļas speciālists ieskenēs dokumentus un elektroniski pievienos iesniegumam.

    Pakalpojuma pieprasīšanai iesniedzama šāda informācija:

    1) tirdzniecības dalībnieka, fiziskās personas vārds, uzvārds un personas kods (ja fiziskā persona nav reģistrējusi saimniecisko darbību) vai nodokļu maksātāja reģistrācijas kods (ja fiziskā persona ir reģistrējusi saimniecisko darbību), vai juridiskās personas nosaukums (firma) un nodokļu maksātāja reģistrācijas kods;

    2) tirdzniecības dalībnieka kontaktinformācija (tālruņa numurs (tiks izmantots neskaidru jautājumu par iesniegumā norādīto vai iesniegtajiem dokumentiem precizēšanai), e-pasta adrese (tiks izmantota atbildes uz iesniegumu nosūtīšanai gadījumā, kad nav oficiālās elektroniskās adreses, vai precizējošas informācijas nosūtīšanai));

    3) pasākuma, kura laikā paredzēta tirdzniecība, nosaukums un pasākuma organizatora nosaukums;

    4) ielu tirdzniecības vietas nosaukums vai adrese, norises laiks un ilgums;

    5) tirdzniecībā paredzēto preču grupu uzskaitījums;

    6) tirdzniecības vietu skaits

    Iesniegumam jāpievieno šādi dokumenti:

    1) tirdzniecības dalībnieka apliecinājums par Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētas nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskās ierīces vai iekārtas tehniskās pases vai Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētu kvīšu esību;

    2) saskaņojums ar nekustamā īpašuma īpašnieku vai tiesisko valdītāju – privātpersonu – vai valsts īpašumā esošā nekustamā īpašuma valdītāju (izņemot gadījumus, ja tirdzniecība tiek plānota jūras piekrastē vai publiskajos ūdeņos) par paredzēto tirdzniecību, ja tirdzniecība tiks veikta minētajā nekustamajā īpašumā;

    3) saskaņojums ar pasākuma rīkotāju par tirdzniecību pasākuma norises laikā un vietā;

    4) aktuāla ielu tirdzniecības vietas krāsaina fotofiksācija (A4 formātā, bez ielu tirdzniecības vietas aprīkojuma);

    5) aktuāla ielu tirdzniecības vietas aprīkojuma skice, fotofiksācija vai tās vizualizācija vides kontekstā (A4 formātā);

    6) ielu tirdzniecības vietas novietne atbilstoši mērogam (ar izmēriem, piesaistēm, norādot  ietves vai brauktuves brīvo platumu) spēkā esošajā inženiertīklu situācijas plānā vai zemesgabala robežu plānā;

    ielu tirdzniecības vietas aprīkojuma izvietojums shēmā, kurā atbilstoši mērogam atspoguļo (A4 formātā) ielu tirdzniecības vietas izmērus, piesaistes blakus izvietotiem pilsētvides un labiekārtojuma objektiem, norādot ietves un brauktuves brīvo platumu;

    7) apliecinājums, ka speciālās iekārtas tiks ekspluatētas atbilstoši ražotāja prasībām un ievērojot ugunsdrošības noteikumus, ja paredzēta tirdzniecība ar karstajām uzkodām vai bezalkoholiskajiem dzērieniem izlejamā veidā no speciālām iekārtām.

     

  3. Pakalpojuma apmaksa
    Pakalpojums ir bez maksas. Atbilstoši Rīgas domes 2011. gada 18. janvāra saistošajos noteikumos Nr. 109 “Par pašvaldības nodevu par tirdzniecību publiskās vietās Rīgā” noteiktajam, ir jāmaksā pašvaldības nodeva par tirdzniecību publiskās vietās.

  4. Pakalpojuma saņemšana
    Elektroniski parakstīta atļauja tiek nosūtīta uz klienta iesniegumā norādīto e-pasta adresi vai e-adresi, ja klientam tāda ir. Ja dokumenti iesniegti klātienē Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, klients var norādīt, kurā Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra atrašanās vietā vēlas saņemt atbildi.
     

    Pakalpojums tiek sniegts Administratīvā Procesa likumā noteiktajā kārtībā.
    Ja pakalpojuma sniedzēja rīcībā ir visa nepieciešamā informācija un dokumenti, lai pieņemtu lēmumu par pieprasītā pakalpojuma sniegšanu, lēmums par pakalpojuma sniegšanu tiek pieņemts 5 darba dienu laikā.

Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrs
Skatīt vairāk