Rīgā sāk mainīt sociālos pakalpojumus.

Tas nozīmē, ka cilvēki varēs ātrāk un vieglāk saņemt palīdzību.

Birokrātija būs mazāka, un pakalpojumi būs vairāk pielāgoti katram cilvēkam.

Tagad cilvēki vairāk vēlas sociālos pakalpojumus, nevis palīdzību.

Pakāpeniski tiks mainīta dienesta darbība.

Nākamā gada sākumā Baldones ielā 2, Pārdaugavā, būs jauns centrs, kur varēs saņemt visu sociālo palīdzību.

Pakalpojumi, kas bija četrās adresēs, būs pieejami vienā vietā.

Plānots izveidot 3 centrus – Pārdaugavā, Ziemeļos un Latgales priekšpilsētā.

Tas palīdzēs cilvēkiem ātrāk saņemt palīdzību un justies droši.

No 2026. gada 31. jūlija būs pieejamas arī konsultācijas pa telefonu vai internetā. Tas palīdzēs cilvēkiem ātri uzzināt, kādu palīdzību viņi var saņemt, kādus dokumentus vajag un citus svarīgus jautājumus.

Pārmaiņas nozīmē, ka būs vairāk laika klientam, ātrāka reakcija uz problēmām, mazāk vajadzēs atkārtoti apmeklēt dienestu.

Pakalpojumi būs vienkāršāki un ātrāki visā Rīgā. Dokumenti būs vieglāk saprotami. Jaunā pieeja klientu apkalpošanā nozīmē, ka konsultācijas varēs saņemt arī attālināti. Cilvēki varēs zvanīt vai pierakstīties vizītei, vai arī ierasties bez pieraksta. Būs pieejami datori, kur kopā ar konsultantu varēs iesniegt dokumentus elektroniski.

Visa informācija un palīdzība būs pieejama katru darba dienu visā pilsētā. Imantas 8. līnijas 1 k-2 un Mežrozīšu ielas 43 iedzīvotājiem būs pieņemšana reizi nedēļā. Centri būs arī Latgales un Ziemeļu rajonos.

Saistītas tēmas

Informācija medijiem Pašvaldībā Pilsētā un sabiedrībā Sociālais atbalsts