Cilvēki klientu apkalpošanas centrā

Rātes pasāžā, Jaunavu ielā, ir atklāts Rīgas enerģētikas aģentūras (REA) klientu apkalpošanas centrs.

REA klientu apkalpošanas centrā ir iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem par māju atjaunošanu, biedrību dibināšanu, pašvaldības un valsts līdzfinansējuma programmām ēku atjaunošanai, energokopienu izveidošanu, kā arī atjaunīgo energoresursu izmantošanu u.c.

Kopš pērnā gada REA rīdziniekiem ir sniegusi teju 500 konsultācijas, kā arī organizējusi klātienes tikšanās Rīgas apkaimēs. Mājokļu un vides komitejas priekšsēdētāja Selīna Vancāne: “Vēlamies vēl vairāk stiprināt Rīgas enerģētikas aģentūras kā vienas pieturas aģentūras funkciju, kurā ērti un vienkopus var saņemt visu nepieciešamo informāciju, lai veiksmīgi uzsāktu ēku atjaunošanas procesu. Ēkas atjaunošana ne tikai samazina ikmēneša maksājumus par siltumu, bet arī būtiski palielina ēkas drošību un ekspluatācijas ilgumu. Nākam iedzīvotājiem pretī, mazinot šķēršļus un iedrošinot ar konsultācijām, kā arī sniedzam finansiālu atbalstu tehniskās dokumentācijas izstrādei. Novēlu klientu centram daudz apmeklētāju! ”

REA klientu apkalpošanas centra darba laiks darbdienās no plkst. 9.00 līdz 17.00, taču apmeklējums pirms tam jāpiesaka, zvanot uz tālruni +37167012437.

Attālinātajām konsultācijām iespējams pieteikties: https://rea.riga.lv/lv/lapas/konsultacijas vai zvanot uz tālruni +3716701243.

REA KAC atklāšana | 14.04.2023.

Informāciju sagatavoja Solvita Brence-Kauste, Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļas projektu koordinatore, e-pasta adrese solvita.brence@riga.lv