Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Iesniegumu iesniedz nodokļa maksātājs, viņa likumiskais pārstāvis vai pilnvarotā persona:
• uz e-adresi - nosūtot iesniegumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības Finanšu departamentam (turpmāk - Finanšu departaments), pāriet uz e-adreses kontu var nospiežot pogu “Pieprasīt pakalpojumu”;
• uz e-pastu:
- nosūtot iesniegumu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu;
- no verificētā e-pasta bez droša elektroniskā paraksta, ja ir sniegta piekrišana elektroniskai saziņai ar Finanšu departamentu ar e-pasta starpniecību;
• portālā www.epakalpojumi.lv - sadaļā “Nekustamais īpašums” aizpildot ziņojumu pakalpojumā "Ziņojums pašvaldībai" (pielikumu pievienošana ziņojumam nav iespējama);
• pa pastu;
• klātienē - uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti):
- Finanšu departamentā (pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80000850 darba laikā);
- Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centros (pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80000800, vai bez pieraksta rindas kārtībā).Atsevišķas nodokļa maksātāju kategorijas (pensionāri, personas ar 1. vai 2.grupas invaliditāti vai personas, kuras ģimenē ir bērni no 19 līdz 24 gadu vecumam, kas iegūst izglītību dienas nodaļā (pilna laika klātienes studijas) Latvijā) šī pakalpojuma pieprasījumu var veikt pa tālruni.
Lai noskaidrotu iespēju konkrētajā situācijā veikt pakalpojuma pieprasījumu pa tālruni, nepieciešams sazinieties ar Finanšu departamentu pa bezmaksas informatīvo tālruni 80000850.
-
Pakalpojuma saņemšana
Atbilde uz iesniegumu tiek sniegta:
• uz e-adresi;
• uz e-pastu;
• pa pastu;
• klātienē Finanšu departamentā Terēzes ielā 5, Rīgā (klientu apkalpošana klātienē notiek pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 80000850). Ierodoties klātienē būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, likumiskajam pārstāvim vai pilnvarotajai personai arī pilnvara vai cits dokuments, kas dod tiesības pārstāvēt nodokļa maksātāju.