Pilsētā un sabiedrībā Satiksme
Trolejbuss

“Rīgas satiksmes” sabiedriskajā transportā arvien vairāk pasažieri iegādājas braukšanas biļetes savā tālrunī. Patlaban jau trešdaļa jeb gandrīz 30% pasažieru biļetes iegādājas viedtālrunī. Kopš šī gada sākuma mobilajā tālrunī var iegādāties gan mēneša biļeti, gan laika biļetes, kam netiek piemērota atlaide.

Šī gada sākumā biļetes par pilnu cenu savā viedtālrunī iegādājās 19% no visiem pasažieriem. Tagad šis skaits ir palielinājies par 10% un šobrīd tie ir jau 30% pasažieru, kuri biļetes iegādājas viedtālrunī par pilnu cenu.

Pasažieriem arī tālrunī iegādātās biļetes ir jāreģistrē uzreiz, iekāpjot Rīgas sabiedriskajā transportā. Tāpat arī pasažieriem, kuri iegādājas 90 minūšu biļeti, tā ir jāreģistrē katru reizi, arī pārsēžoties citā transportlīdzeklī.

Koda biļete tika ieviesta, lai pasažieriem būtu iespēja sev ērtākā veidā norēķināties par braucienu Rīgas sabiedriskajā transportā. Tā ļauj veikt norēķinus par braucieniem ar viedtālruni tiešsaistes režīmā.

Lai lietotu koda biļeti, klientiem savā viedtālrunī ir jāuzstāda mobilā lietotne. Plašāka informācija šeit.

Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos “twitter”, “facebook”.