Pretendentiem jāpiesakās līdz
Rīgas valstspilsētas pašvaldības (reģ.Nr. 90011524360) aģentūra “Rīgas digitālā aģentūra” īsteno Rīgas domes digitālās transformācijas stratēģiju, tiecoties kļūt par tehnoloģiju izmantošanas līderi Baltijas jūras reģionā. Mēs vēlamies ne tikai nodrošināt progresīvus risinājumus mūsu klientiem, bet arī veidot vidi, kas ir vērsta uz ambīciju, savstarpējās mijiedarbības un ideju attīstīšanu jaunā līmenī.
Mūsu misija: atbalstīt un sekmēt pašvaldības vidēja termiņa darbības un digitālās transformācijas stratēģijas realizāciju, nodrošinot inovatīvus, kvalitatīvus un drošus IKT pakalpojumus.
Rīgas valstspilsētas pašvaldības aģentūras “Rīgas digitālā aģentūra”
Digitālo risinājumu uzturēšanas pārvaldes Digitālo risinājumu pārvaldības nodaļa aicina komandā
Informācijas sistēmu administratoru
Mēs Tev uzticēsim:
- Patstāvīgi nodrošināt pārraudzībā esošo Rīgas valstspilsētas pašvaldības (turpmāk – pašvaldība) lielam lietotāju skaitam paredzēto risinājumu un informācijas sistēmu t.sk. lietojumprogrammu un nepieciešamo lietojumprogrammu servisu uzturēšanu, iekļaujot regulārus sistēmu testus.
- Sniegt konsultācijas pašvaldības darbiniekiem un risināt pieteiktos lietotāju pieteikumus par atbildībā esošo risinājumu un informācijas sistēmu t.sk. lietojumprogrammu darbību un funkcionalitāti.
- Administrēt pārraudzībā esošo risinājumu un lietojumprogrammu lietotāju piekļuves tiesības.
- Izstrādāt un uzturēt aktuālu dokumentāciju par pārziņā esošo risinājumu vai informācijas sistēmu tehniskajām komponentēm (t.sk. administratora un lietotāja rokasgrāmata, instrukcijas, datu plūsmu diagrammas, tehniskā arhitektūra, ietekmētie resursi, shēmas).
- Nodrošināt pārraudzībā esošu informācijas sistēmu un risinājumu konfigurāciju izmaiņu veikšanu.
- Nodrošināt pārraudzībā esošu informācijas sistēmu un risinājumu kārtējo versiju uzstādīšanu.
- Nodrošināt pārraudzībā esošo risinājumu un informācijas sistēmu t.sk. lietojumprogrammu aizsardzību pret nesankcionētu pieeju.
- Diagnosticēt un risināt tehniskās problēmas, kas saistītas ar programmatūras darbības nodrošināšanu pašvaldības institūcijās.
- Veikt regulāru risinājumu un lietojumprogrammu darbības uzraudzību, izpēti un izstrādāt priekšlikumus par iespējamiem risinājumiem lietojumprogrammas darbības uzlabošanai.
- Analizēt lietotāju problēmu pieteikumus un situācijas, kas saistītas ar sistēmu savstarpējo integritāti un sasaisti ar citām informācijas sistēmām t.sk. lietojumprogrammām vai valsts reģistriem.
- Savas kompetences ietvaros sagatavot priekšlikumus risinājumu un lietojumprogrammu pilnveidošanai, piedalīties sarunās ar izstrādātājiem un kontrolēt līgumsaistība izpildi.
- Piedalīties un aktīvi līdzdarboties risinājumu un informācijas sistēmu izstrādes darba grupās.
- Piedāvāt risinājumus programmatūras savietojamības problēmām un vadītāja uzdevumā vadīt to ieviešanu.
- Izskatīt, izvērtēt un sniegt viedokli risinājumu un informācijas sistēmas programmatūras prasību specifikācijas dokumentācijas izstrādē, ņemot vērā normatīvajos aktos noteiktās prasības.
- Veikt risinājumu un lietojumprogrammu versiju testēšanu un apkopot informāciju par testēšanas rezultātiem.
- Testēt koplietošanai paredzētos programmatūras jauninājumus kvalitātes uzlabošanai, analizēt rezultātus un sniegt atzinumus.
Mēs sagaidām:
- Augstāko vai vidējo profesionālo izglītību informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā;
- Labas latviešu valodas zināšanas;
- Spējas lasīt tehnisko literatūru angļu valodā;
- Spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par savu darbu, rīkojoties atbilstoši amata pienākumiem un uzņēmuma vērtībām;
- Mērķtiecīgu pieeju darba rezultātiem – prasmi plānot un organizēt savu darbu tā, lai nodrošinātu kvalitatīvu un savlaicīgu uzdevumu izpildi;
- Orientāciju uz klientu – vēlmi izprast un apmierināt gan iekšējo, gan ārējo klientu vajadzības, piedāvājot piemērotus un efektīvus risinājumus;
- Attīstītas komunikācijas un sadarbības prasmes – spēju veidot atklātu, cieņpilnu un efektīvu saziņu ar kolēģiem, vadību un klientiem, pielāgojot komunikācijas stilu konkrētajai situācijai;
- Vēlmi un spēju attīstīties profesionāli – prasmi apzināt savas stiprās un pilnveidojamās puses, noteikt attīstības vajadzības un aktīvi strādāt pie to īstenošanas gan darba devēja piedāvāto iespēju, gan pašmācības ceļā, lai uzlabotu gan savu, gan organizācijas sniegumu.
Mēs piedāvājam:
- Interesantu darbu Rīgas centrā savu darbību paplašinošā pašvaldības institūcijā;
- Iespēju strādāt klātienē vai attālināti;
- Profesionālas izaugsmes un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, kā arī apmācības;
- Sociālās garantijas, t.sk., veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa beigām);
- Atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50 % no mēnešalgas;
- Apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām.
Darba vieta: Rīga, Brīvības iela 49/53 un attālināti
Darba laiks: 8:30 – 17:00 (pilna slodze)
Darba uzsākšana: uzreiz pēc vienošanās
Alga mēnesī: 1835 EUR pirms nodokļu nomaksas
Iesniedzamā informācija:
Savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS” sūtīt uz e-pastu da.personals@riga.lv līdz 19.11.2025.
Mēs aicinām visus interesentus pieteikties un informējam, ka sazināsimies ar personāla atlases 2.kārtas pretendentiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
Personas datu apstrāde:
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības aģentūra “Rīgas digitālā aģentūra”). Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539. Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības. Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku: https://www.riga.lv/lv/media/31403/download