Saņēmējs
Fiziska persona
Privāto tiesību juridiska persona
Publisko tiesību juridiska persona
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-
Apraksts:
Pakalpojums tiek sniegts klienta klātbūtnē (ja ir nepieciešama informācijas apkopošana, nākamajā darba dienā). Konsultācijas pa tālruni vai klātienē tiek sniegtas pieprasīšanas brīdī. Ja ir saņemts vispārīgas konsultācijas pieprasījums pa pastu vai e-pastu, konsultācijas tiek sniegtas normatīvajos aktos noteiktajos termiņos.
Klients vēršas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, pieprasot informāciju par interesējošo jautājumu vai ar vispārīga rakstura problēmu.
Labdien!
Aicinām piedalīties klientu apmierinātības aptaujā par Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra sniegtajiem pakalpojumiem. Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai nodrošinātu aizvien labāku sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Anketu lūdzam aizpildīt līdz 31.oktobrim.
Aptaujas aizpildīšana aizņems tikai dažas minūtes. Jūsu sniegtā informācija tiks izmantota apkopotā veidā.
Pateicamies par atsaucību un Jūsu ieguldījumu pakalpojuma pilnveidē!
Aptaujas anketa:
Klientu apmierinātības aptauja par Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra sniegtajiem pakalpojumiem | Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Klients vēršas ar jautājumu Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā (turpmāk - Rīgas Apkaimju iedzīvotaju centrs), kur tiek sniegta informācija klientam vēlamā veidā vai, izvērtējot situāciju, ieteikts problēmas risinājums. Nepieciešamības gadījumā darbinieks sazinās ar kompetento Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas darbinieku vai iesaka iestādi, kura varētu sniegt nepieciešamo palīdzību problēmas risināšanai. Nepieciešamības gadījumā Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrs sagatavo un izvieto izziņas materiālus apmeklētājiem pieejamās vietās.
-
Pakalpojuma saņemšana
Klients atbildi var saņemt klātienē Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, pa tālruni, e-pastā vai uz norādīto pasta adresi.