Saņēmējs
Fiziska persona
Privāto tiesību juridiska persona
Publisko tiesību juridiska persona
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-
Apraksts:
Pakalpojums tiek sniegts klienta klātbūtnē (ja ir nepieciešama informācijas apkopošana, nākamajā darba dienā). Konsultācijas pa tālruni vai klātienē tiek sniegtas pieprasīšanas brīdī. Ja ir saņemts vispārīgas konsultācijas pieprasījums pa pastu vai e-pastu, konsultācijas tiek sniegtas normatīvajos aktos noteiktajos termiņos.
Klients vēršas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, pieprasot informāciju par interesējošo jautājumu vai ar vispārīga rakstura problēmu.
Cienījamais pakalpojuma lietotāj!
Lūdzam Jūs piedalīties īsā aptaujā par informācijas pieejamību un saprotamību saistībā ar mūsu sniegto pakalpojumu.
Jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs – tas palīdzēs mums novērtēt, cik viegli saprotama un pieejama ir sniegtā informācija, kā arī uzlabot tās kvalitāti un lietderību Jums kā lietotājam.
Aptaujas aizpildīšana aizņems tikai dažas minūtes. Jūsu sniegtā informācija tiks izmantota tikai apkopotā veidā.
Pateicamies par atsaucību un Jūsu ieguldījumu pakalpojuma pilnveidē!
👉 Aizpildīt aptauju
Ar cieņu,
Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrs
Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Klients vēršas ar jautājumu Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā (turpmāk - Rīgas Apkaimju iedzīvotaju centrs), kur tiek sniegta informācija klientam vēlamā veidā vai, izvērtējot situāciju, ieteikts problēmas risinājums. Nepieciešamības gadījumā darbinieks sazinās ar kompetento Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas darbinieku vai iesaka iestādi, kura varētu sniegt nepieciešamo palīdzību problēmas risināšanai. Nepieciešamības gadījumā Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centra darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrs sagatavo un izvieto izziņas materiālus apmeklētājiem pieejamās vietās.
-
Pakalpojuma saņemšana
Klients atbildi var saņemt klātienē Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, pa tālruni, e-pastā vai uz norādīto pasta adresi.