Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, elektroniski vai pa pastu.
- Pakalpojuma pieprasīšana klātienē tiek nodrošināta PAD darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients var vērsties arī Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā.
- Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu un citus nepieciešamos dokumentus.
- Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu un citus nepieciešamos dokumentus PAD uz pasta adresi Dzirnavu iela 140, Rīga, LV-1050.
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
1. Iesniegums par reklāmas/reklāmas objekta/iekārtas izvietošanu (veidlapa Nr.DA_118).
2. Krāsainas reklāmas vai reklāmas objekta vizuālās skices vai fotomontāžas.
3. Papildu efektu raksturojums (piemēram: apgaismojums, skaņu efekti, ja tādi plānoti).
4. Reklāmas devēja rakstisks apliecinājums, ka saņemta būves, zemes īpašnieka, valdītāja vai to pilnvarotas personas rakstiska piekrišana izkārtnes izvietošanai, ja izkārtni paredzēts izvietot uz citām personām piederoša nekustamā īpašuma.
5. Persona, kura vēlas izvietot mobilo reklāmu uz transportlīdzekļa, transportlīdzekļa piekabes (puspiekabes), norāda tās valsts reģistrācijas numuru vai pašvaldības saistošajos noteikumos noteiktu specifisku identifikācijas numuru elektrotransportam, ja reklāmu plānots izvietot uz pasažieru sabiedriskā transportlīdzekļa. PAD izskata reklāmas/reklāmas objekta bez piesaistes zemei projektu un pieņem lēmumu par reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļaujas izsniegšanu vai par atteikumu izsniegt reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļauju.
Vienlaicīgi ar reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļauju PAD izsniedz paziņojumu par pašvaldības nodevu par reklāmas, sludinājumu un citas vizuālās informācijas izvietošanu Rīgā (izņemot izkārtnes).
2.Maksa par pakalpojumu
Pakalpojuma cena: 22,77 EUR (par Atļaujas izsniegšanu)
Pirms reklāmas/reklāmas objekta projekta iesniegšanas un Atļaujas saņemšanas jāveic obligāts maksājums - 22,77 EUR pašvaldības nodeva par izstrādāto oficiālo dokumentu saskaņā ar Rīgas domes 16.06.2009. saistošo noteikumu Nr. 178 "Par pašvaldības nodevu par Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta izstrādāto oficiālo dokumentu un to apliecinātu kopiju saņemšanu" pielikumu.
Maksājuma rekvizīti:
Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Reģ. Nr. 90011524360
Luminor Bank AS Latvijas filiāle
Konta Nr. LV82RIKO0020100000002
Maksājuma mērķis: par reklāmas atļauju adresē (norādīt adresi)
Ja atļaujas izsniegšana tiek atteikta, uz iesnieguma pamata samaksātā nodeva tiks atgriezta iesniedzējam.
Pēc Atļaujas izsniegšanas, ja reklāma ir pašvaldības nodevas objekts, tiks sagatavots maksāšanas paziņojums par reklāmas nodevu atbilstoši Rīgas domes 15.05.2024. saistošajos noteikumos Nr. RD-24-272-sn "Par pašvaldības nodevu par reklāmas izvietošanu Rīgā" noteiktajai kārtībai (izņemot izkārtnes).
Saite uz Reklāmas nodevu kalkulatoru https://www.rdpad.lv/Mekletaji/Kalkulators/
3. Pakalpojuma saņemšana
Saskaņotu reklāmas/reklāmas objekta projektu, Atļauju un maksāšanas paziņojumu par reklāmas nodevu iespējams saņemt:
- elektroniski uz klienta e-adresi (ja tās nav, tad uz iesniegumā norādīto e-pastu). Dokumenti tiks sagatavoti atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināti ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
- klātienē PAD Dzirnavu ielā 140, Rīgā, otrdienās plkst. 9.00-11.00, ceturtdienās plkst.14.00-16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz PAD Zvanu centru pa tālruni: 67105800.