Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, elektroniski vai pa pastu.
- Pakalpojuma pieprasīšana klātienē tiek nodrošināta PAD darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients var vērsties arī Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā.
- Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu un citus nepieciešamos dokumentus.
- Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu un citus nepieciešamos dokumentus PAD uz pasta adresi Dzirnavu iela 140, Rīga, LV-1050.
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
1. Iesniegums par reklāmas/reklāmas objekta/iekārtas izvietošanu (veidlapa Nr.DA_118).
2. Īpašuma lietošanas tiesību apliecinošs dokuments, ja iesniegumu neiesniedz īpašuma īpašnieks.
3. Paredzētās izvietošanas vietas fotofiksācija.
4. Grafiskie dokumenti ar objekta vizuālo risinājumu.
5. Novietojuma plāns atbilstošā vizuāli uztveramā mērogā (M 1:250; M 1:500; M 1:1000), kurā norādīts: paredzētā objekta novietojums zemes gabalā un tā ārējie izmēri; uz būvju situācijas plāna piesaiste ēkas inženierkomunikāciju padevei; gājēju un transporta plūsmas.
6. Saskaņojums ar trešajām personām, kuru intereses tiek skartas.
7. Sertificēta ražotāja izstrādāta tehniskā dokumentācija latviešu valodā.
8. Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldes saskaņojums, ja objekts tiek izvietots Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas teritorijā vai cita valsts aizsargājamā kultūras pieminekļa teritorijā vai aizsardzības zonā. PAD izskata reklāmas un iekārtas novietošanas projektu un pieņem lēmumu par reklāmas izvietošanas atļaujas izsniegšanu un iekārtas novietošanas saskaņošanu vai par atteikumu izsniegt reklāmas izvietošanas atļauju un iekārtas novietošanas saskaņošanu.
2. Pakalpojuma apmaksa
Pakalpojuma cena: 22,77 EUR (par Atļaujas izsniegšanu)
Pirms reklāmas/reklāmas objekta projekta iesniegšanas un Atļaujas saņemšanas jāveic obligāts maksājums - 22,77 EUR pašvaldības nodeva par izstrādāto oficiālo dokumentu saskaņā ar Rīgas domes 16.06.2009. saistošo noteikumu Nr. 178 "Par pašvaldības nodevu par Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta izstrādāto oficiālo dokumentu un to apliecinātu kopiju saņemšanu" pielikumu.
Maksājuma rekvizīti:
Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Reģ. Nr. 90011524360
Luminor Bank AS Latvijas filiāle
Konta Nr. LV82RIKO0020100000002
Maksājuma mērķis: par reklāmas atļauju adresē (norādīt adresi)
Ja atļaujas izsniegšana tiek atteikta, uz iesnieguma pamata samaksātā nodeva tiks atgriezta iesniedzējam.
Pēc Atļaujas izsniegšanas, ja reklāma ir pašvaldības nodevas objekts, tiks sagatavots maksāšanas paziņojums par reklāmas nodevu publiska pasākuma norises vietā un laikā atbilstoši Rīgas domes 15.05.2024. saistošajos noteikumos Nr. RD-24-272-sn "Par pašvaldības nodevu par reklāmas izvietošanu Rīgā" noteiktajai kārtībai (izņemot izkārtnes).
Saite uz Reklāmas nodevu kalkulatoru https://www.rdpad.lv/Mekletaji/Kalkulators/
3. Pakalpojuma saņemšana
Saskaņotu reklāmas/reklāmas objekta projektu, Atļauju un maksāšanas paziņojumu par reklāmas nodevu iespējams saņemt:
- elektroniski uz klienta e-adresi (ja tās nav, tad uz iesniegumā norādīto e-pastu). Dokumenti tiks sagatavoti atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināti ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
- klātienē PAD Dzirnavu ielā 140, Rīgā, otrdienās plkst. 9.00-11.00, ceturtdienās plkst.14.00-16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz PAD Zvanu centru pa tālruni: 67105800.