1. Pakalpojuma pieprasīšana
Sociālo pakalpojumu persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Rīgas Sociālajā dienestā.
Lai saņemtu sociālo pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Rīgas Sociālajā dienestā:
1. Iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
2. Ģimenes ārsta izziņu par veselības stāvokli, kurā norādīts funkcionālo traucējumu veids (-i) un akūtas infekcijas pazīmes (ja tādas ir);
3. Citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu.
Lai noskaidrotu, kurā Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048 vai 25770080.
Iesniegumu valsts valodā un citus dokumentus Sociālajā dienestā var iesniegt klientu pieņemšanas vietās Rīgā vai iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai arī izmantojot e-adresi.
2. Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu nodrošina:
- Biedrība “Nepaliec viens” Mārupes iela 14A, Rīga Diāna Mekša 26394426 dm@nepaliecviens.lv Biedrība “Latvijas Sarkanais Krusts” Burtnieku iela 37, Rīga Dace Augustiņa 29277279 dace.augustina@redcross.lv
- Invalīdu un viņu draugu apvienība “Apeirons” Kr.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga Dace Ikauniece 27902679 dace@apeirons.lv
- Nodibinājums “Caritas misija” O.Vācieša iela 6, Rīga ; Judīte Briede-Jurēviča 26485356 judite.briede@inbox.lv;
- SIA “CareLat” Baltā iela 1B, Rīga Liene Logina 22124560 Liene.logina@carelat.lv
3. Apstrīdēšanas iespējas
Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas valstpilsētas pašvaldības Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma paziņošanas dienas, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta lēmuma paziņošanas dienas.