Procesa apraksts
-
Pieprasīšanas solis
Sociālo pakalpojumu persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Sociālajā dienestā.
Lai saņemtu sociālo pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu
dokumentu un iesniedz Rīgas Sociālajā dienestā:
1. iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
2. ģimenes ārsta izsniegtu izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīta diagnoze un akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību.
3. citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu.
Lai noskaidrotu, kurā Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048; 25770080 vai Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta bezmaksas informatīvo tālruni 80005055.
Iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai
arī izmantojot e-adresi. -
Apmaksas solis
Par pakalpojumu apmaksa nav jāveic. -
Saņemšanas solis
Pēc visu dokumentu saņemšanas, viena mēneša laikā Rīgas Sociālais dienests pieņem lēmumu par sociālā pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu.
Par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju.