Pilsētā un sabiedrībā
Klientu apkalpošanas centrs

„Rīgas satiksme” informē, ka Ziemassvētku brīvdienās būs izmaiņas sabiedriskā transporta, autostāvvietu un klientu apkalpošanas centru darbā, kā arī darba dienu biļešu lietošanas kārtībā.

Sabiedriskais transports

24. decembrī autobusi, trolejbusi un tramvaji kursēs pēc brīvdienu grafika. Pasažieriem, kuri ir iegādājušies biļetes darba dienām, lūdzam ievērot, ka 24. decembrī darbosies mēneša biļetes, kas paredzētas visām mēneša dienām vai stundas biļetes brīvdienām.
Ekspresbusu maršruti svētku laikā nekursēs. 

Autostāvvietas

Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietas, kuras apkalpo „Rīgas satiksme”, 24., 25. un 26. decembrī varēs izmantot bez maksas, izņemot apakšzemes stāvvietu Krišjāņa Valdemāra ielā 5a – tur par autostāvvietu būs jāmaksā atbilstoši spēkā esošajiem tarifiem. 

Klientu apkalpošanas centri

23. decembrī klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā 49/53 darba laiks būs no plkst. 8.00 līdz plkst. 17.00, pārējie klientu apkalpošanas centri strādās kā ierasts darba dienās – līdz plkst. 19.00. 24., 25. un 26. decembrī visi klientu apkalpošanas centri būs slēgti.

“Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pirmdienās, otrdienās, trešdienās, piektdienās, sestdienās un svētdienās “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti ar sadarbspējīgu COVID-19 sertifikātu. Vienlaicīgi ar sertifikātu klientiem jāuzrāda arī personu apliecinošs dokuments. Ceturtdienās sertifikātu pārbaude netiek veikta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa informatīvo tālruni +37120361862, gan uzņēmuma mājas lapā

Saziņai ar «Rīgas satiksmi» aicinām izmantot informatīvo tālruni +37120361862, vai arī sūtīt e-pastu uz info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.