Covid-19 Pilsētā un sabiedrībā
Klientu apkalpošanas centrs

No pirmdienas, 18. oktobra pirmdienās, otrdienās, trešdienās, piektdienās, sestdienās un svētdienās “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiks apkalpoti ar sadarbspējīgu COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu. Vienlaicīgi ar sertifikātu klientiem būs jāuzrāda arī personu apliecinošs dokuments - pase vai eID. Ceturtdienās sertifikātu pārbaude netiks veikta. 

Saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem klientu apkalpošana “Rīgas satiksmes” klientu centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām vizītei klientu apkalpošanas centrā pieteikties elektroniski “Rīgas satiksmes” klienti tiek apkalpoti 5 klientu apkalpošanas centros:  adreses un darba laikus aicinām skatīt šeit.

Ierodoties “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrā jāvalkā sejas maska, kā arī jāievēro 2 metru distance no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas un citi nosacījumi savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja noteikta pašizolācija vai mājas karantīna.

Saziņai ar „Rīgas satiksmi” aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862 vai arī e-pastu info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties sociālo tīklu platformās vai mājas lapā www.rigassatiksme.lv sadaļā „Sazinies ar mums”.

 

Papildu informācija: Baiba Bartaševiča-Feldmane, RP SIA „Rīgas satiksme” Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja, tālrunis: 67104724; e-pasts: baiba.bartasevica@rigassatiksme.lv