“Mobilo sakaru pakalpojumu sniegšana Rīgas valstspilsētas pašvaldībai” (Apspriede)
Rīgas valstspilsētas pašvaldības aģentūra “Rīgas digitālā aģentūra” (Pasūtītājs) organizē apspriedi ar ieinteresētajiem piegādātājiem saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 18.panta otrās daļas regulējumu.
Apspriedes mērķis ir sagatavot iepirkumu “Mobilo sakaru pakalpojumu sniegšana Rīgas valstspilsētas pašvaldībai” un informēt piegādātājus par plānoto iepirkumu.
Plānotais apspriedes datums, laiks un vieta – 2025.gada 12. maijs, plkst.15:00, tiešsaistē, izmantojot Microsoft Teams lietotni.
Lai piedalītos apspriedē, ieinteresētajiem piegādātājiem līdz 2025.gada 10.maijam plkst.15:00 jāpiesakās, nosūtot savu pieteikumu uz elektroniskā pasta adresi: da@riga.lv. Piesakot dalību apspriedē, ieinteresētais piegādātājs norāda savu nosaukumu, reģistrācijas numuru, pārstāvja vārdu un uzvārdu, pārstāvja e-pasta adresi un pārstāvja tālruņa numuru. Uzaicinājums uz apspriedi ieinteresētā piegādātāja pārstāvim tiks nosūtīts uz tā norādīto e-pasta adresi ne vēlāk kā līdz 2025.gada 12. maija plkst.13:00
Pasūtītāja kontaktpersona: Infrastruktūras pārvaldes vadītājs Mārtiņš Jorens, e-pasta adrese: martins.jorens@riga.lv, tālrunis: +37167012450
Apspriedes norises kārtība:
- Iepazīstināšana ar plānoto iepirkumu.
- Diskusija par apspriežamajiem jautājumiem.
- Jautājumu un atbilžu sesija.
Apspriedes ietvaros apspriežamie jautājumi:
- Numura saglabāšanas pakalpojuma nākotnes iespējas ierīcēm un SIM kartes maiņas iespējas bez fiziskas nomaiņas.
- Piegādātāja nomaiņas risinājumi:
- SIM karšu maiņa ierīcēm (video iekārtas, luksofori u.c.): fiziska maiņa, pakalpojuma nodrošināšana, lai varētu nomainīt SIM kartes, izmaksas;
- liela apjoma galalietotāju skaitam: termiņi, kādos tas varētu notikt, konsultāciju sniegšana.
- Izmaksu segšana, kas ir saistītas ar piegādātāja nomaiņu.
Apspriedes dokumentēšana un dokumentācijas publicēšana:
- Apspriedes dalībnieki tiks reģistrēti apspriedes organizēšanas vajadzībām.
- Apspriede tiks dokumentēta apspriedes kopsavilkuma sagatavošanas vajadzībām (tiks veikts Microsoft Teams ieraksts).
- Īss kopsavilkums par apspriedes norisi, uzdotajiem jautājumiem un saņemtajām atbildēm tiks publicēts ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā pēc apspriedes dienas: https://www.riga.lv/lv/iepirkumi
Papildu informācija:
Pasūtītāja un tā pārstāvju sniegtā informācija apspriedes laikā ir uzskatāma par plānotu un provizorisku, un attiecīgā informācija var būtiski mainīties, izstrādājot konkrētā iepirkuma dokumentāciju. Minētā informācija nerada juridiskas sekas (tiesības un pienākumus) Pasūtītājam un ieinteresētajiem piegādātājiem.