Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu Pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis iesniedz dokumentus Rīgas Sociālajā dienestā saskaņā ar 02.04.2019. Ministru kabineta noteikumos
Nr.138"“Noteikumi par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanu” noteikto sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtību.
Lai noskaidrotu, kurā Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048; 25770080 vai 80005055. -
Apmaksas solis
Pakalpojuma izmaksas tiek segtas no Rīgas valstspilsētas pašvaldības budžeta, neizvērtējot personas ienākumus un materiālo stāvokli. -
Pakalpojuma saņemšana
Rīgas Sociālajā dienestā pēc visu dokumentu saņemšanas 10 darba dienu laikā tiek pieņemts lēmums par sociālā pakalpojuma piešķiršanu/atteikumu.
Par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju.
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta bezmaksas informatīvais tālrunis: 80005055.
Diennakts tālrunis: 29112885 -
Apstrīdēšanas iespējas
Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma paziņošanas dienas, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā, (Baldones ielā 1A, Rīga, LV-1007) viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.