Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Iesnieguma iesniedzējs iesniedz iesniegumu Rīgas domes Mājokļu un vides departamenta Kapsētu pārvaldē. Pēc atļaujas saņemšanas noformē ekshumācijas pasūtījumu.
Pakalpojumu saņemšanas laiki:
Otrdiena: 09.30 - 16.00, pārtraukums 12.00 - 12.30
Trešdiena: 09.30 - 16.00, pārtraukums 12.00 - 12.30
Ceturtdiena: 09.30 - 16.00, pārtraukums 12.00 - 12.30
Piektdiena: 09.30 - 16.00, pārtraukums 12.00 - 12.30
Sestdiena: 09.30 - 16.00 pārtraukums 12.00 - 12.30Pakalpojuma apmaksa
1. Mirstīgo atlieku izrakšana, veicot pārapbedīšanu (no 1. maija līdz 31. oktobrim) 1 kapa bedre 93,00 EUR (ar PVN)
2. Mirstīgo atlieku izrakšana, veicot pārapbedīšanu (no 1. novembra līdz 30. aprīlim) 1 kapa bedre 104,00 EUR (ar PVN)
3. Dokumentu sagatavošana par maksas pakalpojumu pasūtījumu 1 ekshumācija 9,00 EUR
4. Atļauja autotransporta iebraukšanai kapsētas teritorijā ar mirušo 5.00 EUR
(Pamatojums: RD 19.03.2013.lēmums Nr.5964)
Apmaksas veids:
Kapsētas pārvaldes kasē Aizsaules iela 1a, Rīga.
Bankas rekvizīti: Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Reģistrācijas Nr.: 90011524360
Adrese: Rātslaukums 1, Rīga
RD iestāde: Rīgas domes Mājokļu un vides departaments, Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010
Bankas konts: LV58RIKO0023300005020 LuminorBank AS, Bankas kods: RIKOLV2XPakalpojuma saņemšana
Iesnieguma iesniedzējs saņem lēmumu par atļauju veikt ekshumāciju klātienē vai pa pastu, pēc atļaujas saņemšanas noformē ekshumācijas pasūtījumu. Kapsētu pārvalde veic ekshumāciju.