SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” atsāk klientu pieņemšanu klātienē visos klientu apkalpošanas centros pēc pieraksta

9. Jūnijs

Beidzoties valstī noteiktajai ārkārtējai situācijai, no 10. jūnija SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) atsāk klientu pieņemšanu klātienē visos uzņēmuma klientu apkalpošanas centros.


Lai arī turpmāk nodrošinātu nepieciešamo distancēšanos, kā arī mazinātu Covid-19 izplatības riskus, klientu pieņemšana notiks pēc iepriekšēja pieraksta – zvanot pa tālruni 8900 vai aizpildot e-pierakstu interneta vietnē https://apmekle.rnparvaldnieks.lv/, norādot klientu apkalpošanas centru, kuru klients vēlas apmeklēt, kā arī apmeklējuma laiku.

RNP aicina visus klientus ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti. Klientu apkalpošanas centru telpās RNP aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus.

Aicinām arī turpmāk izmantot visas elektroniskās saziņas iespējas un izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē uzņēmuma klientu apkalpošanas centros.Joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju:
• zvanot uz 8900 (informatīvais tālrunis);
• sūtot vēstuli uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
• sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks;
• atstājot dokumentus Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
• ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Tas tika izveidots, apvienojot 15 pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko 4200 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 170 000 klientu.