RNP operatīvai saziņai ar iedzīvotājiem izveidojis SOS kanālu, kur ziņot par problēmām ar apkuri

11. Oktobris

Sakarā ar to, ka ienākošo zvanu skaits, kas saistīti ar apkures problēmām, desmitkārt pārsniedz signālu skaitu, ar kuru ik dienas strādā “Rīgas namu pārvaldnieks”, pieņemts lēmums par atsevišķa kanāla izveidošanu saziņai ar iedzīvotājiem.


Dodoties uz saiti sos.rnparvaldnieks.lv, Jūs atradīsiet elektronisko veidlapu, kurā iespējams norādīt problēmu, kas saistīta ar siltumapgādi. Visi elektroniskajā veidā iesniegtie pieteikumi tiks nosūtīti “Siltumserviss Rīga”, savukārt nepieciešamības gadījumā operatori sazināsies ar pieteikumu autoriem personīgi pa tālruņa numuru, kas obligāti jānorāda Jūsu iesūtītajā pieteikumā.