RNP: lejupielādē lietotni un nestāvi rindā

26. Novembris

Rīgas namu pārvaldnieks (RNP) saviem klientiem jau piecos Klientu apkalpošanas centros piedāvā iespēju attālināti izņemt kārtas numuru, kā arī uzzināt klientu apkalpošanas speciālistu pieejamību ar bezmaksas mobilās aplikācijas Qticket palīdzību. 


Mobilā aplikācija nodrošina informāciju par prognozēto gaidīšanas laiku un rindas garumu klientu apkalpošanas centros, kā arī piedāvā iespēju atteikties no izņemtā rindas kārtas numura un izņemt to atkārtoti. Qticket mobilā aplikācija uz mobilo ierīci nosūta informatīvu atgādinājumu, kad klientam pienāk rinda.

“Klientu apkalpošanas kvalitātes un ātruma parametru uzlabošana ir mana prioritāte. Uzņēmuma klientiem komunikācijai ar uzņēmumu jānorit maksimāli ātri un ērti, iespēju robežās nekavējoši atrisinot klientam aktuālo jautājumu. Protams, pieaug to klientu skaits, kuri izmanto www.e-parvaldnieks.lv piedāvātās iespējas elektroniskai komunikācijai ar RNP, tomēr joprojām daudzi klienti dod priekšroku tiešai saziņai ar RNP darbiniekiem. Qticket ir viens no instrumentiem kā klienti var efektīvāk plānot savu laiku”, norāda RNP valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs.

Lai izmantotu Qticket priekšrocības, klientam nepieciešams lejupielādēt aplikāciju Qticket, tajā jāizvēlas vēlamā valoda, iestāde Rīgas namu pārvaldnieks, konkrētais klientu centrs un, lai saņemtu rindas kārtas numuru, jāizvēlas pakalpojums “Konsultācijas un dokumentu iesniegšana”, tad jānospiež poga “Iestāties rindā”.

Aplikācijā norādītais prognozētais gaidīšanas laiks ir aptuvens, tāpēc klientiem apkalpošanas zālē jāierodas savlaicīgi. Aplikācija arī nodrošina iespēju sekot aktuālai informācijai par klientu apkalpošanas zāles darba laika izmaiņām.

Aplikāciju iespējams lejupielādēt Google Play aplikāciju veikalā un App Store.

Aplikācija darbojas testa režīmā, tāpēc klienti tiek aicināti ziņot par konstatētajām nepilnībām uz e-pastu: info@qticketapp.com