Pasažieri ekspresbusos varēs novērtēt pakalpojumu kvalitāti mobilajā lietotnē

25. Aprīlis

Pilnsabiedrība “Rīgas mikroautobusu satiksme” (RMS) ir pirmais pasažieru pārvadātājs Latvijā, kas ieviesis inovatīvu risinājumu - mobilo lietotni Scan2rate, lai pasažieri brauciena laikā tiešsaistē var novērtēt nodrošināto servisu un sniegto pakalpojumu kvalitāti.


Foto: publicitātes

Katram ekspresbusam ir izveidots unikālais QR kods, uzlīmes ar QR kodu būs izvietotas eksprebusu salonos virs logiem. Pasažieri, noskanējot QR kodu, automātiski nonāks mobilajā lietotnē Scan2rate un varēs novērtēt konkrētā minibusa vadītāja darbu, salona tīrību un kārtību, kā arī pakalpojuma kvalitāti, nospiežot vienu no trīs novērtējuma pogām: zaļā krāsa - pozitīvs vērtējums, dzeltenā - neitrāls un sarkanā - negatīvs.

Komentāru sadaļā varēs atstāt pozitīvas atsauksmes un pateicības, kā arī noradīt iemeslus, kāpēc pasažieris bija vai nebija apmierināts ar nodrošināto servisu un pakalpojumu kvalitāti konkrētajā braucienā. Mobilās lietotnes testēšana norisināsies no 25.aprīļa līdz 25. maijam septiņos RMS ekspresbusu maršrutos - atsevišķos transportlīdzekļos, lai varētu izvērtēt lietotnes efektivitāti un pasažieru atsaucību.

Pakalpojumu kvalitātes vērtēšana tiešsaistē ļaus uzņēmumam operatīvāk konstatēt un reaģēt uz klientu pretenzijām un ierosinājumiem, pilnveidojot kvalitātes prasības, lai pasažieriem nodrošinātu patīkamu un ērtu paaugstināta komforta servisu, pārvietojoties ar sabiedrisko transportu Rīgas pilsētā. Pasažierim, kurš vēlēsies atstāt savu vērtējumu, viedtālrunī jālejuplādē QR koda lasītājs, kas ir pieejams Google Play veikalā.