Ko darīt, ja tev sabiedriskajā transportā traucē?

1. Novembris

“Rīgas satiksmes” pasažieru skaits tiek lēsts vairākos miljonos. Sabiedrisko transportu izmanto dažādi cilvēki, un starp viņiem ir arī tādi, kuri traucē apkārtējiem ne tikai ar savu uzvedību, bet arī ar nepatīkamām smakām. Uzņēmums “Rīgas satiksme” aicina pasažierus nepaciest nepatīkamās smakas vai agresīvu uzvedību, bet gan rīkoties.


Uzņēmuma "Rīgas satiksme" pārstāve Baiba Bartaševiča intervijā ar portālu riga.lv pastāstīja, ka gadījumā, ja sabiedriskā transporta salonā atrodas pasažieris, kurš traucē apkārtējiem, piemēram, no viņa izdalās nepanesama smaka, uzmācas apkārtējiem, izrāda agresiju, ir jāsauc Rīgas pašvaldības policija, zvanot pa tālruni 110.

"Galvenais vadītāja uzdevums ir droši vadīt sabiedrisko transportu un sekot līdzi situācijai uz ceļa. Gadījumā, ja nav iespējams izsaukt policiju, piemēram, ir izlādējies telefons vai cilvēks baidās kārtības traucētāja klātbūtnē to darīt, tad var lūgt palīdzību vadītājam, kurš savukārt sazināsies ar dispečeru," stāsta B. Bartaševiča.

“Nākotnē sabiedriskā transporta salonā būs trauksmes poga. Pasažieri varēs to nospiest, kas dos signālu dispečeram, kurš pieslēgsies salonā esošajām kamerām un novērtēs situāciju,” stāsta Bartaševiča.

Tāpat uzņēmums “Rīgas satiksme” rīko informatīvo kampaņu par to, ko darīt situācijās, kad pasažieri traucē sabiedrisko kārtību.

Foto: publicitātes