Kā kļūt par “Rīdzinieka kartes” partneri?

8. Janvāris

Pēdējos divus gadus Rīgas pašvaldības uzņēmums “Rīgas satiksme” cieši strādā pie pilsētas uzņēmēju un iedzīvotāju kopējā lojalitātes tīkla izveides. Par pamatu šai sistēmai kļuva e-talona platforma, kura ar laiku, pēc Rīgas dome iecerēm, pārtapa par savdabīgu mobilo/elektronisko rīdzinieku pasi ar privilēģijām - “Rīdzinieku karti”.


“Rīdzinieka kartes” īpašnieku skaits ir sasniedzis jau ap 300 tūkstošiem cilvēku, kas ir gandrīz puse no kopējā galvaspilsētas iedzīvotāju skaita. Šīs kartes turētāji ir ļoti dažādi: kas ikdienā izmanto sabiedrisko transportu, privātā autotransporta turētāji, maznodrošinātie. Kas attiecās uz kartes partneriem, tad uz doto brīdi to skaits pārsniedza 50 komersantus.

Šādu uzlīmi Jūs atradīsiet pie Rīgas kopējās lojalitātes sistēmas atbalstošo komersantu durvīm.
Foto: publicitātes

Lai piedāvātu kartes turētājiem kvalitatīvu pakalpojumu, un spēt tālāk veidot daudzfunkcionālu lojalitātes vidi – aicina jaunus partnerus izvērtēt iespējas iesaistīties kopējā tīkla veidošanā.

“Nav tādu nozaru, kuras mēs negribētu redzēt savā lojalitātes tīklā. Vienīgais nosacījums – legālais bizness. Taču ne mazāk svarīgs apstāklis pirms sadarbības uzsākšanas - lai sniegtais pakalpojums būtu kvalitatīvs, jo galvenais garants šajā procesā ir Rīgas dome,” stāsta “Rīdzinieku kartes” projekta koordinators Andris Masaļskis.

Daudziem lieliem uzņēmumiem ir savas lojalitātes sistēmas un kartes, taču mazāks komersants, šajā gadījumā, var izmantot gatavu platformu par nieka 16 eiro mēnesī, no kuriem tiek segti izdevumi par tīkla izmantošanu. Savukārt visu tehnisko risinājumu uzņēmās “Rīgas Satiksme”.

“Šī sistēma – nav bizness, bet atbalsta mehānisms, kurš ir ļoti caurspīdīgs,” – apgalvo Masaļskis. Jo vairāk - jau tagad tiek apsvērts nākamais solis, kas varētu padarīt daudzfunkcionālo lojalitātes karti par vēl atbilstošāku mūsdienas situācijai tirgū un pie tā tiek strādāts.

Ņemot vērā, ka rīdzinieki ir mobili arī savā ikdienā, tiek strādāts arī pie papildus bonusiem ārpus galvaspilsētas. “Mēs skatāmies ne tikai uz Rīgu. Mums ir viens partneris arī Jūrmalā. Mēs ejam uz to, lai piesaistītu partnerus no Pierīgas rajona, jo cilvēki tik un tā uz turieni brauc. Svarīgi, lai rīdzinieks var aizbraukt uz kaut kādu vietu un zinātu, ka viņš  var dabūt kaut kādu labumu,” – skaidro Masaļskis.

95% “Rīdzinieka kartes” turētāju izmanto to katru dienu, savukārt 15 tūkstoši no tiem (dati par 2017. gadu) – ir pabijuši vismaz vienu reizi pie katra no šīs lojalitātes sistēmas partnera.

Lai ilustrēt galvaspilsētas vienoto lojalitātes sistēmas darbību, tuvākā laikā tiks publiskots top-10 uzņēmēju, kuri bija visvairāk pieprasīti rīdzinieku vidū. Taču jāatzīmē, ka jau ilgāku laiku  pirmo vietu šajā reitingā aizņem Rīgas dzemdību nams. 

Lai kļūt par “Rīdzinieka kartes” partneri un spert pirmo soli ir nepieciešamas vien 5 minūtes.

Foto: publicitātes

Kāda atbildība gulstas uz partnera pleciem?

Elektroniski reģistrēt visus klientus. Sistēma, kura tiek integrēta uzņēmēju ikdienas darbā - līdzīga kā sabiedriskajā transportā, kura darbojas ar bankas terminālu starpniecību, tāpēc papildus apgrūtinājumu jauniem “Rīdzinieka kartes” partneriem nevajadzētu rasties. 

Tiek piedāvāti divi risinājumi: viens ir ar bankas termināla (“Rīgas satiksmes” risinājums darbojas pašlaik tikai uz Verifone bankas termināliem) starpniecību un otrs - termināls, kas ir līdzīgs bankas terminālam, bet tā vienīgā funkcija ir tikai “Rīdzinieka kartes” statusa pārbaude.

Iepazīties ar galvaspilsētas vienoto lojalitātes sistēmas partneru sarakstu var šeit.

Uz lojalitātes principa balstās jebkura mijiedarbība sabiedrība.