11. maijā darbu atsāks četri “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri

8. Maijs

No pirmdienas, 11. maija “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Prāgas ielā 1 un Kurzemes prospektā 137 atsāks klientu apkalpošanu. Lai samazinātu atrašanās laiku klientu apkalpošanas centrā, aicinām klientus iepriekš pierakstīties vizītei www.rigassatiksme.lv.


Lai mazinātu COVID-19 izplatības risku un pasargātu klientu apkalpošanas centru darbiniekus un klientus, “Rīgas satiksme” visas klientu centros esošās darba vietas ir norobežojusi ar speciāliem aizsargstikliem, tāpat uz grīdas ir izvietotas norādes par distances ievērošanu.

“Rīgas satiksme” aicina klientus būt atbildīgiem un izvērtēt klientu apkalpošanas centru apmeklēšanas nepieciešamību.

Klientu apkalpošanas centru darba laiki:

  • Brīvības ielā 191
    Darba laiks: darba dienās no 8:00 līdz 19:00
    Sestdienās no 10:00 līdz 16:00
  • Brīvības gatvē 384b; Kurzemes prospektā 137 un Prāgas ielā 1
    Darba laiks: darba dienās no 9:00 līdz 19:00
    Sestdienās no 10:00 līdz 16:00
  • Spīķeru ielā 1
    Darba laiks: darba dienās no 9:00 līdz 19:00,
    Sestdienās, svētdienās no 10:00 līdz 16:00.

Tādējādi no 11. maija strādās pieci klientu apkalpošanas centri: Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b; Kurzemes prospektā 137, Prāgas ielā1 un Spīķeru ielā 1, savukārt klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 49/53 slēgts.

Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem biļešu veidiem, pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos “twitter” un “facebook”.